Donnerstag, 16. Juni 2011

OOTD

Thats actually yesterdays outfits but who cares. Its  a blue wide sleeve chiffon dress. Really lovely when you put a belt around it. Today is my day off and unfortunately I am gonna have to go to the dentist. I would much rather do some shopping, but payday is still a good week away so its just gonna have to wait :(

Das Outfit ist eigentlich von gestern, aber das ist ja egal. Das Kleid ist von Primark. Eigentlich sehr weit geschnitten, aber mit nem Guertel siehts super aus. Heute habe ich frei und obwohl ich viel lieber in die Stadt zum einkaufen gehen wuerde, muss ich zum Zahnarzt. Aber das ist auch besser, denn ich hab im letzten Monat jeden Tag 3 Schmerztabletten nehmen muessen um meine Zahnschmerzen zu ertragen. Einen schnellen Termin beim Zahnarzt zu bekommen ist ja fast schon unmoeglich.
Hoffe ihr habt einen besseren Tag als ich. xx






This Blog does not claim credit for any images featured on this site, unless otherwise noted. Visual content, videos and images, are copyright to its respectful owners. If you own rights to any of the featured images and you do not wish it to appear on here, please contact me.