Montag, 11. Juli 2011

Rodial crash diet kit part 2


Heute habe ich offiziell angefangen. Bekannt und beliebt scheint die variante ja bereits zu sein. Ich denke nicht das ich grossartig abnehmen werde, da ich nicht wirklich dick bin, aber ich hoffe dass sich der Beinumfang ein bisschen verringert. Mal schaun.  Also  frueh morgens nehm ich einen der Sticks in Wasser aufgeloest und ich much sageb: es schmecht schrecklich. Mein Mittagessen ersetze ich dann durch den Smoothie. Der soll ja angeblich schmecken, aber mir schmeckt er eigentlich gar nicht. Da werde ich nun durch muessen.Die ganze Tortur dauert etwa 10 Tage, aber wenigstens lasse ich mir das Abendessen und werde mich nicht zurueckhalten. Angeblich soll man sich mit dieser variante ja auch nicht herunterhungern oder kasteien.
Ich bin gespannt ob sich das erdulden dieser schrecklichen getraenke lohnt. Ich benutzte das gesamte paket mit Sticks, Smoothie und Bodygel, welchen den fett und wasserabbau ankurbeln soll.


________


I did finally start the rodial crash diet kit I got myself. It consists of sticks( dissolved in water and to be taken once or twice a day), a smoothie ( the replace one meal a day) and a bodygel which is supposed to help get rid of fat and water retention.
Both, the sticks and even the smoothie do not taste good and I am not enjoying it at all, but at least in this diet you dont need to starve. i am gonna have a nice dinner which i am really looking forward to :)
I dont think I will actually lose much weight because I am not big anyway, but I hope i will lose a cm maybe on my legs.
the crash diet has been featured in a lot of magazines recently and in every single one the reviews have been good, so i am very excited. i expect a lot, because the whole crash diet kit did cost 165 euro!!!!!!!!  The more I think about it, the more I ask myself...what was I thinking?????
10 days...the results better be good!



This Blog does not claim credit for any images featured on this site, unless otherwise noted. Visual content, videos and images, are copyright to its respectful owners. If you own rights to any of the featured images and you do not wish it to appear on here, please contact me.